22 июня

План роботи
Перегляд відеозапису уроку.
Дебати.




Ковалинська Ірина Михайлівна, учитель української мови та літератури Донецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів і курсів № 33



Дебати
Висловте власну думку щодо переглянутого уроку в аспекті впровадження нових освітніх стандартів: 
  • відповідність мети, завдань, змісту уроку концепції змісту освіти; 
  • відповідність методів і прийомів навчання цілям і змісту уроку, віковим та індивідуальним особливостям сприйняття учнів; 
  • формування літературно-творчих здібностей учнів; 
  • використання інновацій, педагогічних технологій; 
  • вибір дидактичних принципів навчання ( доступності, свідомості, активності, системності й систематичності, міцності, науковості, зв’язку теорії з практикою тощо) та освітнього процесу (вибору індивідуальної особистісної траєкторії, мета предметних основ освітнього процесу, продуктивності навчання, ситуативності навчання, освітньої рефлексії тощо).
Свою точку зору просимо публікувати в коментарях
* Обговорення модерується. Коментарі публікуються із затримкою в часі.

19 комментариев:

  1. Атаманюк Т.В., Возняк З.І., Сорокіна О.В. - Єнакієвська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13. Шановна Ірино Михайлівно, дякуємо за урок. Це яскравий приклад майстерності, таланту. Урок було проведено на високому професійному рівні. Мета уроку досягнута, завдання виконано. Усі прийоми та методи навчання відповідають цілям і змісту уроку.
    Бажаємо колезі не втрачати творчої наснаги, не гасити «…святого вогню» в душі…

    ОтветитьУдалить
  2. Учителем на уроці були реалізовані дидактичні принципи. Навчання носило розвивальний характер (логічність, системність, проблемність, пошуковість, творчість). Ірина Михайлівна доцільно і уміло використовувала активні форми навчання, кооперативну діяльність у групах, чітко простежується зв'язок української літератури з іншими шкільними предметами. Ірина Михайлівна тактовна, демократична у відношеннях з учнями. Раціонально використовує інноваційні технології, час уроку, навчає учнів працювати самостійно, у процесі навчання здійснює зворотній зв'язок з усіма учнями.

    ОтветитьУдалить
  3. Шановна Ірино Михайлівно,дякую Вам за чудовий урок та плідну працю. Всі етапи уроку витримані,використано багато новітніх технологій,реалізовані творчі здібності учнів. Бажаю Вам всього найкращого.

    ОтветитьУдалить
  4. Учителі ОШ № 2 м, Кіровське Карпова Я.В.,Литвинова Т. О.,Скляр Л.М.,Кравцова В.В. переглянули Ваш урок із задоволенням.На Вашому уроці ми побачили планування і розвиток стійкого інтересу до занять, прийоми активізації уваги ;методи і прийоми формування інтересу до виконання завдань на уроці;
    створення необхідних умов для формування інтересу до роботи в учнів;
    мотивація творчого ставлення в учнів до заняття; створення умов для прояву активності і самостійності учнів. А театралізація дала змогу на вищому рівні пояснити мету уроку. (Посилання на урок Ірини Михайлівни https://www.youtube.com/watch?v=HRHuf_SzecY)

    ОтветитьУдалить
  5. Валентина Овчаренко 22 червня 2015 р
    Шановна Ірино Михайлівно! Я дуже вдячна Вам за прекрасний урок. Усі етапи уроку витримані, створені всі необхідні умови для творчих здібностей учнів.
    Бажаю Вам усіхів у подальшій роботі на педагогічній ниві!

    ОтветитьУдалить
  6. Учителі Торезького ліцею "Спектр" Головань Н.М., Мащенко В.М., Архипова І.В. дякують за отримавне задоволення від перегляду уроку. Урок інформаційно, емоціно насичений. Учителю нових успіхів і натхнення!

    ОтветитьУдалить
  7. Доброго ранку!
    Дякую за урок, він проведений за усіма вимогами сучасних технологій. Одразу відчувається, що учитель до уроку підійшов творчо та з любов'ю до своєї справи.
    Успіхів та натхнення Вам!

    ОтветитьУдалить
  8. Зеленівська ЗОШ Амвросіївського району Іващенко Н. В.

    Шановна Ірино Михайлівно! Дякую Вам за емоційне поглинання в історичну епоху, насиченість атмосфери уроку, створення умов для прояву творчості та активного критичного мислення учнів, гармонійне поєднання інтерактивних методів і прийомів щодо реалізації проблеми уроку. Надальшого натхнення і творчості Вам!

    ОтветитьУдалить
  9. Зеленівська ЗОШ Амвросіївського району Іващенко Н. В.

    Шановна Ірино Михайлівно! Дякую Вам за емоційне поглинання в історичну епоху, насиченість атмосфери уроку, створення умов для прояву творчості та активного критичного мислення учнів, гармонійне поєднання інтерактивних методів і прийомів щодо реалізації проблеми уроку. Надальшого натхнення і творчості Вам!

    ОтветитьУдалить
  10. Учителі Благодатнівської ЗОШ Амвросіївського району Білик В.М., Медяник А.В., Колесник М.В. вдячні Вам, Ірино Михайлівно, за проведений урок. Нас зачарували тембр Вашого голосу, чудова дикція. Мета та завдання уроку, які були поставлені на початку, виконані. На уроці простежувалися міжпредметні звꞌязки: історія, образотворче мистецтво, світова література, музика.
    Вдалим був початок уроку - вихід Мойсея, який націлив учнів на сприйняття теми та плідну роботу на уроці. А вихід Пророка в кінці підвів учнів до грунтовних висновків не тільки щодо теми уроку, а й вказав шлях до вирішення життєвих проблем у майбутньому.
    У талановитих учителів учні завжди талановиті. Творчих Вам успіхів!

    ОтветитьУдалить
  11. Учителі Благодатнівської ЗОШ Амвросіївського району Білик В.М., Медяник А.В., Колесник М.В. вдячні Вам, Ірино Михайлівно, за проведений урок. Нас зачарували тембр Вашого голосу, чудова дикція. Мета та завдання уроку, які були поставлені на початку, виконані. На уроці простежувалися міжпредметні звꞌязки: історія, образотворче мистецтво, світова література, музика.
    Вдалим був початок уроку - вихід Мойсея, який націлив учнів на сприйняття теми та плідну роботу на уроці. А вихід Пророка в кінці підвів учнів до грунтовних висновків не тільки щодо теми уроку, а й вказав шлях до вирішення життєвих проблем у майбутньому.
    У талановитих учителів учні завжди талановиті. Творчих Вам успіхів!

    ОтветитьУдалить
  12. Добрий день! Знаходимося під враженням почутого і побаченого. І.М.Ковалинська - молодець! Гарна вчителька й акторка. Зразу заволоділа й заворожила учнів. Урок відповідає меті, завданням і змісту навчання; методи, прийоми, способи, форми відповідають цілям освіти. Відчувається системність і систематичність у роботі вчителя. У такого викладача учні, ми впевнені, знають, люблять, цікавляться українською літературою. Дякуємо. Палюча К.С, Король Н.О. ЗОШ №4 м.Докучаєвська.

    ОтветитьУдалить
  13. Дякую за урок,який переглянула iз задоволенням.Урок проведений за всiма вимогами сучасних технологiй,створенi умови для розвитку творчих здiбностей,активного та самостiйного пошуку учнiв.Учителю та учням нових успixiв i натхнення!

    ОтветитьУдалить
  14. Колеги з Республіканського військового ліцею Малишева В. В., Якуніна Ю. В., Федосова О. В., Діброва С. В. переглянули відеоурок Ковалинської Ірини Михайлівни. Урок відповідає поставленій меті, застосовано багато цікавих інноваційних форм і методів роботи. Учитель намагалася показати інформаційно насичений урок, але не вистачило активності учнів.Бажаємо успіхів і творчої наснаги!

    ОтветитьУдалить
  15. Дякую за цікавий урок. На уроці чітко витримані всі етапи уроку. Ірина Михайлівна досягла мети, використала різні форми і методи.Учні на уроці були активні. Бажаю успіхів і натхнення!

    ОтветитьУдалить
  16. Мета,завдання,зміст уроку відповідають концепціі освіти. Вдало дібрані методи та прийоми навчання,враховані вікові та індивідуальні особливості учнів. На уроці використано багато інноваційних педагогічних технологій.
    Шановна Ірино Михайлівно! Дякую за цікавий урок та бажаю Вам успіхів і натхнення у подальшій роботі з учнями.

    ОтветитьУдалить
  17. Рязанова І.М. Єнакієвська загальноосвітня школа І-ІІ ст. № 12. Отримала величезне задоволення від перегляду уроку. Ірина Михайлівна досягла поставленої мети, використала різноманітні форми і методи роботи: художні прийоми, творчі завдання, індивідуальні та групові форми роботи, робота з текстом поеми, були використані інноваційні технології. Бажаю Вам успіхів у подальшій роботі !!!

    ОтветитьУдалить
  18. Учитель творчо підходить до проведення уроків, надихає, активною життєвою позицією запалює школярів. Мета, завдання, зміст уроку відповідають концепції змісту освіти. Учитель вдало використовує різноманітні методи та прийоми навчання, ураховує вікові та індивідуальні особливості сприйняття учнів, формує літературно-творчі здібності школярів, застосовує інноваційні педагогічні технології.
    Шановна Ірино Михайлівно, дякую Вам за чудовий, цікавий, насичений інноваціями, змістовний урок! Бажаю Вам успіхів і натхнення в подальшій роботі!

    ОтветитьУдалить
  19. Дякую Ирині Михайлівні за урок. Цікавим і доречним було обрамлення, використання відеоматеріалу.Бажаю творчої наснаги і подальших успіхів у використанні інтерактивних сервісів на уроках літератури.

    ОтветитьУдалить